czwartek, 14 września 2017

Odkryj wszystko, co kiedykolwiek chciałeś wiedzieć o najpopularniejszych kartach na świecie. Książka jest napisana w łatwej formie, przeznaczona do szybkiego poznania energii kart tarota. Stanowi solidną podstawę dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych tarocistów. Tradycyjne metody interpretacji przedstawione są w świeżym i nowoczesnym świetle przystosowanym do współczesnych czasów. Książka poprowadzi cię prostą drogą do poznania symboliki kart tarota i energii wszechświata.

Od autora
Pisanie tej książki było dla mnie niesamowitym, mistycznym doświadczeniem. Zaobserwowałam, że często opisuję karty przy określonych wydarzeniach czy sytuacjach. Czasem nie pisałam tygodniami, miałam blokady, dopóki coś się nie stało – i dopiero wtedy mogłam coś z siebie wydobyć. Pisząc, zorientowałam się, że opis karty pasuje do sytuacji, jaka miała miejsce – tak działa energia tarota.
Wszystkie karty tarota są po to, aby nas czegoś nauczyć, są wskazówką w naszej drodze, i to jest najwspanialsze. Pozwalają zrozumieć nasze uczucia, zmobilizować nas do dalszej wędrówki. To tak, jakby w naszym życiu było 78 drzwi, które kiedyś musimy otworzyć, a innym razem zamknąć, w niektórych sytuacjach nie mamy do nich klucza i musimy udać się w podróż, aby go zdobyć. Dlatego nasze życie to jedna wielka niespodzianka, bo nigdy nie wiesz, co jest za drzwiami, i to jest wspaniałe.
Moim największym marzeniem jest to, aby ludzie używali kart tarota nie tylko do wróżenia, ale też po to, aby się rozwijać, zrozumieć samego siebie, żyć bogatszym życiem. Życzę każdemu, aby miał w szufladzie przyjaciela o 78 twarzach, który będzie mógł mu doradzić i wesprzeć w największych problemach. A najważniejsze jest to, że on nigdy nie zdradzi i każdy będzie miał gwarancję, że to zostanie między nimi.
Tarocistka, bo tak chciało życie
Iwona Stelter

Książkę można zakupić w sklepie ezoterycznym komnataksiazki.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz