piątek, 22 września 2017




 

                               Kod Tarota

Część pierwsza
Kod Arkanów Wielkich
Kod Arkanów Małych
Układ żywiołów
Układ dworu żywiołów
 Część druga
Tarologia
Tworzenie i wykorzystanie zasad tarologii
Podstawy portretu tarologicznego
Konstruowanie mapy życia człowieka
Praktyczne zastosowanie portretu tarologicznego

Czy karty tarota to 78 pojedynczych obrazków czy spójny system praw poznanych świadomością człowieka ?
Przez wieki karty tarota były najlepszym narzędziem do prognozowania przyszłości. Ciekawość poznania przyszłych wydarzeń skłoniła mnie, w ostatniej dekadzie ubiegłego wieku, do zakupu pierwszej talii kart i tak rozpoczęłam własną przygodę z tarotem. Początkowo, tak jak i inni ludzie, poznawałam karty i uczyłam się znaczenia każdej z nich osobno. Z czasem zaczęłam szukać powiązań różnych kart ze sobą, poszukiwać ukrytych w tarocie struktur. Po latach spostrzegłam, że wszystkie karty tworzą określony system, ułożyłam więc własną strukturę ich powiązań, ukazującą KOD TAROTA.
Zapoczątkowało to nową dla mnie drogę do głębszego rozumienia kart tarota, pogłębiło znaczenie i interpretację kart. Zdobyłam nowe doświadczenia i coraz szerszą wiedzę, którą zaczęłam wykorzystywać przy odczytywaniu losów różnych osób. Uznałam, że przy analizie osobowości człowieka można już mówić o wiedzy o tarocie nazwanej tarologią. Opracowałam własny sposób, metodę odczytywania życia człowieka poprzez karty tarota, ustalony kod kart oraz skonstruowałam portret tarologiczny jako mistyczne narzędzie pomiaru osobowości. Efekty moich wieloletnich doświadczeń przedstawiam w niniejszej książce.

książkę można zakupić na stronie http://komnataksiazki.pl/kod-tarota-iwona-stelter-p-6.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz