piątek, 28 września 2018

Zapraszam na konsultacje z Tarotem


Konsultacja Tarot (za godzinę) 50 zł
Portret Tarologiczny 150 zł
Partnerski Portret Tarologiczny 200 zł
Kurs Tarota (cena za dzień) 300 zł
Usługi wykonuję na stacjonarnie w Sklepie Komnata Książki. 

Telefonicznie lub Skype - dla osób, które nie mają takiej możliwości dojazdu lub przebywające za granicą kraju.


Tarotem zainteresowałam się w ostatniej dekadzie XX wieku. Kart i książek o tej tematyce było wówczas mało. Uczyłam się na doświadczeniach własnych i osób, które przeznaczenie postawiło na mojej drodze. Po latach stworzyłam własny system pracy z kartami, nazwany Kodem Tarota.
Karty tarota, ułożyłam w określoną strukturę według symboliki i znaczenia kart, ich hierarchii i żywiołu energii. Pozwoliło mi to w sensowny i logiczny sposób analizować układ kart i poszukiwać odpowiedzi na różne pytania. Jestem bowiem zwolenniczką życia zgodnego z językiem tarota, który podszeptuje człowiekowi wskazówki i rozwiązania, jakieś przesłania, ukazuje wzorce, pozwala zdobywać nowe doświadczenia.
Poznawanie struktury i powiązań kart wykorzystuję w praktyce do analizy rozwoju osobistego człowieka i jego losu oraz rozpoznania obciążeń karmicznych. Tworzę Portret Tarologiczny – mapę życia danej osoby, która ułatwi jej zrozumienie siebie, własnych predyspozycji, mocnych i słabych stron, oraz podsunie sposoby wpływania na swój los.

Własne doświadczenia spisałam w dwóch autorskich książkach pt. Tarot wiedza znana i tajemna oraz Kod Tarota.

Pozdrawiam Was serdecznie
Tarolog Iwona Stelter tel: 508 16 18 18

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz